O nama

Simone Production Studio

Nalazimo se u centru Beograda, u Svetogorskoj 35/2, na 3 minuta od Savezne Skupštine. Funkcionišemo kao PRODUKCIONI STUDIO koji je zadnjih par godina iskristalisao svoje usluge i spreman je da podrži klijente u potpunosti u specijalizovanim uslugama izrade radio reklama, tv reklama, reklamnih filmova, u ozvučavanju tv spotova, snimanju voice overa, u uslugama kompletne audio produkcije itd.

Pored zatvorenog kruga usluga koje nudi, jedna od suštinskih stvari koje „Simone“ production studio pruža klijentima pored osećaja sigurnosti, zadovoljstva i elegancije u poslovanju je KREATIVNI POTENCIJAL.
Sveže ideje, poštovanje rokova, odgovaran i posvećen odnos prema poslu, kao i rezulati koje donose naše kampanje su više nego dovoljni razlozi da se i Vi upišete na našu klijent listu.

Naša misija

Mi smo pronašli svoju strast. Shvatili su u čemu smo dobri i šta nas ispunjava. Posao u audio – video produkciji nije samo posao i nije samo deo zanata, već strast i zadovoljstvo koji proizilazi iz naše potrebe da upoznajemo razne tehnike i da stalno napredujemo učeći razne veštine i stilove radeći svakodnevno sa raznim stvaraocima širom sveta. Omogućava nam da upoznajemo razne ličnosti, kulture i mentalitete, čineći naš život bogatijim za prijatelje i iskustva koje stičemo kroz ovaj posao.

Naša vizija

  • Da ostanemo dosledni sebi i našim učiteljima.
  • Da ih ne izneverimo zbog malo većeg profita.
  • Da pronađemo još više talentovanih audio i vizuelnih umetnika s kojima ćemo odgovoriti i natežim zahtevima u ovom poslu.

Naša vrednost

  • Potpuna prednost.
  • Poverenje koje smo stigli kod naših klijenata a ponajviše kod naših saradnika.
  • Potreba da svi budu zadovoljni.
  • Preko 800 uspešno napravljenih radio i tv reklama, promo filmova, 3d animiranih videa i sl.

Naš razvojni put

Sarađujemo sa direktnim klijentima i produkcijskim kućama iz Srbije, regiona i iz čitavog sveta. Stvaranje zvuka i slike je naš glavni prioritet!

1996

Avantura počinje

Pre 24 godine Mihailo Simonović kao osnivač „Simone Production Studija“ je prvi put krenuo u avanturu koja je podrazumevala kreiranje i snimanje radio reklama.
2004

Godina usavršavanja

2004 godine završava fakultet i počinje da se aktivno bavi glumačkim poslom.
2004

Godina usavršavanja

2004 godine završava fakultet i počinje da se aktivno bavi glumačkim poslom.
2010

Sticanje iskustva

U ovoj sferi stiče veliko iskustvo i to rezultira da od 2010 godine pokrene i Simone Voice Over servis. U početku su sa nama bili samo spikeri iz Srbije a tokom godina su nam se pridružili vokalni umetnici širom sveta.
2010

Sticanje iskustva

U ovoj sferi stiče veliko iskustvo i to rezultira da od 2010 godine pokrene i Simone Voice Over servis. U početku su sa nama bili samo spikeri iz Srbije a tokom godina su nam se pridružili vokalni umetnici širom sveta.
2006

2006 godine osniva „Simone Production Studio“ i počinje da se bavi audio – video produkcijom.

Od 2006 godine studio se aktivno bavi audio – video produkcijom, ali i kao Voice Over Artist. Pozamljuje svoj vokal za razne komercijalne Broadcast projekte.
Od 2006 do 2020

Od 2006 do 2020 godine Simone Production Studio je evoluirao

Simone Production Studio je evoluirao u specijalizovai studio za audio – video produkciju. Kreirali smo veliki broj radio spotova, tv reklama, promo filmova, 3d animiranih videa, 2d animiranih videa, snimili smo preko 1000 Voice Overa za razne domaće i Ino projekte. Sve u svemu, uzbudljiv period je iza nas. Stekli smo poštovanje i integritet u ovom poslu, pre svega poverenje klijenata a to su najvažniji benefiti koji nam jako puno znače i daju nam pružaju nam motivaciju za nove uspešne projekte.
1996

Avantura počinje

Pre 24 godine Mihailo Simonović kao osnivač „Simone Production Studija“ je prvi put krenuo u avanturu koja je podrazumevala kreiranje i snimanje radio reklama.
2000

Snimanje prvih reklama

Kao Voice Over artist amater počinje da snima svoje prve reklame. Ubrzo zatim upoznaje i svet televizijskih reklama. 2000 godine upisuje Fakultet Dramske Umetnosti – smer gluma.
2004

Godina usavršavanja

2004 godine završava fakultet i počinje da se aktivno bavi glumačkim poslom.
2006

2006 godine osniva „Simone Production Studio“ i počinje da se bavi audio – video produkcijom.

Od 2006 godine studio se aktivno bavi audio – video produkcijom, ali i kao Voice Over Artist. Pozamljuje svoj vokal za razne komercijalne Broadcast projekte.
2010

Sticanje iskustva

U ovoj sferi stiče veliko iskustvo i to rezultira da od 2010 godine pokrene i Simone Voice Over servis. U početku su sa nama bili samo spikeri iz Srbije a tokom godina su nam se pridružili vokalni umetnici širom sveta.
2020

Danas sarađujemo sa oko 400 vokala

Danas saradjujemo sa oko 400 vokala i taj broj se svakim danom povećava.
Sarađujemo sa direktnim klijentima i produkcijskim kućama iz Srbije, regiona i iz čitavog sveta, kao i sa voice over agencijama gde kao njihovi partneri za područje Balkana, pokrivamo lokalne jezike iz regiona.
Od 2006 do 2020

Od 2006 do 2020 godine Simone Production Studio je evoluirao

Simone Production Studio je evoluirao u specijalizovai studio za audio – video produkciju. Kreirali smo veliki broj radio spotova, tv reklama, promo filmova, 3d animiranih videa, 2d animiranih videa, snimili smo preko 1000 Voice Overa za razne domaće i Ino projekte. Sve u svemu, uzbudljiv period je iza nas. Stekli smo poštovanje i integritet u ovom poslu, pre svega poverenje klijenata a to su najvažniji benefiti koji nam jako puno znače i daju nam pružaju nam motivaciju za nove uspešne projekte.

Proces saradnje je prilično jednostavan

Pošaljite nam upit o vašim potrebama na office@simone.rs ili nas pozovite telefonom

+381 60 32 41 424

Naš tim

Glas je samo zvučni izraz naših emocija, naših misli, I naše poruke koje želimo da prenesemo.

Prepoznajte pravu agenciju

Marketing je uopšteno način na koji otkrivate, gradite i zadovoljavate potrebe svojih korisnika. U okviru marketinga, bićete osigurani ne samo da se čuje za Vaš biznis, već ćete njemu dati dovoljno poslovne fleksibilnosti da se adaptira za promene potreba korisnika i promene poslovne klime.
Prema jednom autoru, marketing je civilizovani oblik rata u kome su mnoge bitke dobijene rečima, idejama i disciplinovanim razmišljanjima.
Poslovne ideje koje uspevaju su one čiji vlasnik ima viziju za firmu i spreman je da je implementira. Marketing plan će prepoznati fokus Vašeg delovanja i viziju pretvoriti u delo.

Marketing će Vam pomoći da otkrijete ko su Vaši potencijalni korisnici, mesto i cenu Vašeg proizvoda u poređenju sa konkurencijom i takođe poziciju kompanije na tržištu. Takođe će Vam pomoći da identifikujete mogućnosti za promociju u budućnosti.

Prvi korak

Nemojte pomešati prodaju sa marketingom. Veoma je česta greška kod manjih preduzeća koji smatraju marketing sastavnim delom prodaje, iako su ove dve discipline različite od samog početka. Ovo se dešava jer se često marketing i poslovni plan prožimaju.

Misija prodaje je da poveća profit putem različitih akcija i “trikova“ kao što su popusti, marže, dva proizvoda po ceni jednog, specijalne ponude i sl. Misija marketinga je da identifikuje tržište, izgradi imidž kompanije i promoviše proizvod.

Prepoznajte pravu agenciju

Odlučili ste – vreme je da angažujete eksternu agenciju za svoje marketing aktivnosti. Agenciju koja će se pozabaviti vašom komunikativnom strategijom i izgraditi planove predstavljanja vaših proizvoda različitim ciljnim grupama i na kraju krajeva realizovati sve kreativne zahvate.

Velika većina manjih i srednjih firmi na početku poslovanja ne obraća dovoljno pažnje odnosima sa eksternim korisnicima i najčešće se „haotične“ komunikativne strategije i akcije sprovode u okviru marketing službe. Međutim, ovo najčešće nije dovoljno. Vrlo često je neophodno angažovati profesionalnu agenciju sa relevantnim iskustvima i kontaktima I resursima koji su sposobni da sve ideje sprovedu u delo.

Definišite ciljeve

Prvi korak prilikom izbora efektivne advertising agencije je definisanje ciljeva u oblasti odnosa sa javnošću.
Ovo je osnovni korak ne samo prilikom izbora odgovarajuće advertising agencije već i za obezbeđivanje uspešnih advertising kampanja u budućnosti. Možete odabrati briljantnu agenciju, ali ne postići željene rezultate, kao rezultat loše definisanih ciljeva. Potrebno je vremena i truda da se načini analiza korporativne strategije vašeg poslovanja i marketing strategija, tako i identifikovanju oblasti u kojima mogu da se iskoriste marketing aktivnosti u korist vašeg poslovanja. U ovoj fazi, uverite se da svi u višem menadžmentu i celokupno marketing osoblje jasno razume definiciju i potrebu za odnosima sa javnošću.

Procenom ciljeva korporativne strategije odredićete vremenski period u kojem su vam potrebne usluge marketing profesionalaca, da li je dugoročan odnos ili su vam potrebne usluge samo za određene kampanje/akcije.

Poslovna hemija

Dobri rezultati dolaze sa efikasnim timskim radom. Posmatrajte potencijalnu advertising agenciju kao produženje svog marketing tima i ne ograničite samo na odnos prodavac-kupac usluga. „Poslovna hemija“ mora da bude prava i ako sumnjate u pravi odnos, ne angažujte agenciju. Potreban vam je neko ko će razumeti zahteve koje postavljate pred njega/agenciju.

Budžet

Na osnovu vaše komunikacione strategije i predstojećih akcija, odredite budžet za angažovanje advertising agencije. Treba da znate da angažovanje advertising agencije nije jeftino, ali ne budite ni „stipse“ jer će vam se angažovanje marketing profesionalaca višestruko isplatiti, ili se može reći „vredi svaku paru“.

Kako pobediti konkurenciju?

Bilo gde da se okrenete, vidite konkurenciju. Da li vam se to dešava? Naravno, jer je to sasvim normalno u svakom biznisu, bilo da ste velika kompanija (naravno, ne i monopolista), srednja ili mala firma. S druge strane, kupci su veoma osetljivi, doba je ekonomske krize i potrebno je pametno voditi svoje poslovanje i implementirati samo strategije i taktike koje su delotvorne na tržištu. Da li se često (trebali bi redovno, ako ne i svakog dana) zapitate šta je ono što dovodi kupce kod vaše konkurencije, a ne kod vas? Pronađite slabe tačke vaše marketing strategije, a u sledećem tekstu ćemo vam pomoći u tome.

Šta radi konkurencija

Da biste se efikasno suprotstavili konkurenciji na tržištu, morate znati šta vaša konkurencija radi, koje marketing strategije sprovodi i na koji način komunicira sa kupcima/klijentima. Ovo svojevrsno „špijuniranje“ je neophodno i pokušajte da dobijete što više informacija o svojoj konkurenciji jer je ovo odlučujuće i za implementaciju vaše marketing strategije. Press-clipping agencije, časopisi, novine, televizija, marketinške agencije, a odnedavno i online društvene alatke kakve su Facebook, Twitter i sl. značajno će vam pomoći u dobijanju informacija o konkurentskoj firmi.

Cena

Najvažnija stavka. Možete imati najbolji proizvod, najbolju podršku za kupce, ukoliko su vaši kupci osetljivi na cenu. A takvih je sigurno sve više, jer istraživanja pokazuju da čak tri četvrtine stanovnika Srbije troši manje, živi jednostavnijim životom kao rezultat ekonomske krize i slabog razvoja privrede. Cena je osnovni faktor marketing-miksa i morate je pametno definisati za svoje proizvode – imajte na umu da je cena jedini element marketing-miksa koji donosi profit, svi drugi donose troškove.
Kada se jednom kompanija upozna sa cenama i ponudama konkurenata, u mogućnosti je da ih iskoristi kao orijentacionu tačku za formiranje vlastite cene. Međutim, morate biti svesni da će i konkurencija menjati svoje cene kao odgovor na promenu vaše cene. U osnovi, firma upotrebljava cenu za pozicioniranje svoje ponude u odnosu prema konkurentima.

Dodatna vrednost

Svima onima koji se bave marketingom poznata je rečenica „Nema te privrženosti marki koja se popustom od dva centa ne može slomiti“. Bilo da kupujete fizički u prodavnici ili putem Interneta, kupci normalno porede cene različitih prodavaca i jasno je da će se za istu vrednost, odlučiti za proizvod/uslugu niže cene. Dolazimo do pojma „vrednost“, šta će se desiti ukoliko vaša ponuda ima višu vrednost od konkurentske?
Kao dodatnu vrednost, u cilju privlačenja pažnje kupaca, uvek pokušajte da omogućite nešto dodatno, vanserijski, interesantno za kupce, nešto što će konkurencija jako teško nadmašiti. Besplatna isporuka, dodatni kuponi za događaje ili druge (povezane) proizvode, možete ponuditi specijalne ponude povraćaja novca, garantne rokove, besplatne početne konsultacije, u zavisnosti od tipa vašeg biznisa, proizvoda ili usluge. Razmislite šta bi vašeg kupca zainteresovalo i kreirajte specijalni dodatak koji bi ga pokrenuo u akciju.

Pouzdanost

Ako kupac jednom naiđe na vaš defektni proizvod, teško da će se opet vratiti i kupiti isti. Pouzdanost proizvoda/usluge jedna je od najvažnijih stavki u post-sales periodu, jer ćete želeti da se kupac ponovo vrati u vašu prodavnicu i kupi neki od vaših proizvoda. Ukoliko nešto prodajete na Internetu, značaj pouzdanog prodavca je još bitniji, s obzirom da istraživanja pokazuju da će tek trećina potencijalnih kupaca kojima online korpa za naručivanje „pukne“ vratiti ponovo i završiti narudžbu.

Uvek ispunite ono što nudite u okviru karakteristika proizvoda ili usluge – imajte na umu da zadovoljan kupac znači mnogo više od pokrivanja gubitaka proizvoda ukoliko kojim slučajem pokušate da ga prevarite.
Uvedite takođe i korisničku podršku ili korisnički servis koji će rešavati post-prodajne probleme ukoliko ih kupci zabeleže ili nisu zadovoljni proizvodom. Telefon, e-mail, kontakt centar, sve je praktično ukoliko rešava u najkraćem roku i najbrže probleme sa vašim proizvodom.